duminică, 7 februarie 2010

Nu mă tem de nimic! (Psalm)


Oridecateori ma tem, eu ma incred in Tine
Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic
Ce pot sa-mi faca niste oameni?


Cand Dumnezeu este la dreapta mea nu clatin.
Eu ma incred in bunatatea Ta
Si sunt cu inima vestela din pricina mantuirii Tale.
Unii se bizuiesc pe carele lor, altii pe caii lor
Dar noi ne bizuim pe Numele Dumnezeului nostru
Caci al Domnului este pamantul si tot ce este pe el
El, zice si se face, porunceste si ce porunceste ia fiinta.
Eu sunt sarac si lipsit, dar Domnul se gandeste la mine
Tu esti ajutorul meu. Nu zabovii Dumnezeule!
Cum doreste un cerb izvoarele de apa,
Asa Te doreste sufletul meu, Dumnezeule!
El s-a plecat spre mine si mi-a ascultat stigatele
M-a scos din groapa pieirii, din fundul mocirlei
Mi-a pus picoarele pe stanca si mi-a intarit pasii
Te voi lauda printre popoare, te voi canta printre neamuri
Caci bunatatea Ta ajunge pana la ceruri
Si credinciosia Ta pana la nori.
Dumnezeu este adapostul si sprijinul nostru
Un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi
De aceea nu ne temem chiar daca s-ar zgudui pamantul
Si s-ar clatina muntii in inima marilor
In tine Doamne imi caut scaparea,
Si nu raman de rusine niciodata.
Oridecateori ma tem, eu ma incred in Tine
Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic
Ce pot sa-mi faca niste oameni?
Dumnezeul nostru vine si nu tace,
Inaintea Lui merge un foc mistuitor,
Si imprejurul Lui o furtuna puternica
El striga spre ceruri sus si spre pamant jos
Ca sa judece pe poporul Sau.
Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele
Te laud ca sunt o faptura asa de minunata
Chair daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii
Nu ma tem de niciun rau, caci Tu esti cu mine.
Dar eu in nevinovatia mea, voi vedea Fata Ta
Cum ma voi trezii ma voi satura de chipul Tau.
Caci oridecateori ma tem, eu ma incred in Tine
Ma incred in Dumnezeu si nu ma tem de nimic
Ce pot sa-mi faca niste oameni?


Niciun comentariu: