luni, 12 octombrie 2009

Găsit…


Târziu…
Când gândul nu mai poate să discearnă,
Când clipele sunt şterse…
Când ochii sunt orbiţi,

Când clipa grii apare printre seară,
Tărziu îmi mai aduc aminte poezii...

Şi clipele…
Mai agale ca zborul,
Mă lasă să zburd prin eternul conflict,
Părasit…
Am crezut c-am ajuns.
Târziu…
Am priceput,
Că defapt am apus…

Nu ştiam că norul cel grii eram eu,
Că noaptea târzie mă gonea în infern.
Nu credeam…
Că pot sa adorm amintiri,
Nu credeam că Te-am stins.
Dar în noapte,
Sunt trist…

Noaptea prin basmele ei rugătoare.
Mă cuprindea în uitare
Coborât în pământ,
În noroi…
Plin de lut…
Căutam.

Un răspuns , o mână , un semn,
O carte, un cuvânt, un îndemn.
Căutat , căutând căutarea,
Am visat…
Sau a fost real?
Că Isus mi-a găsit într-o zi…
Căutarea…

Niciun comentariu: