luni, 12 octombrie 2009

Criminal...

Eu, da, eu ți-am bătut cuiul azi, și ieri,
Da , doar eu ți-am bătut cuie mereu,
În palma amintirilor Tale chinuitoare,
Ţi-am facut răni adâci , multe și-amare...

Ți-am ciuruit palma de cuiele mele prea strâmbe,
Te-am înțepat cu neglijența mea-n sânge.
Și eu, cu nuiaua de piele, Te-am biciuit, cu păcatel mele.
Lăsându-Te zdrobit, azi pe cruce Ți-am dat pelin ...

Azi te-am scuipat drept în față, fără milă,
Ți-am dat o palmă și apoi te-am condamnat.
Da, azi... Ca în fiecare zi a vieții mele,te-am uitat...
Te-am condamnat și te-am împuns în coastă...

Rănile vieții mele de păcat sunt mai grele ca crucea,
Doar eu , cu păcatul meu adunat, te-am crucificat.
Da, eu , zi de zi te-am bătut peste gânduri cu fapte,
Doar eu, te-am jungiat pe la spate, în noapte...

Tu , mureai pentru mine, eu te omoram fără milă,
Tu, te jerfeai pentru palmele luate, eu râdeam ...
Doar Tu mă iubeai printre lacrimi , fără vină
Eu te-am jertfit, umilit, ucis , și nu plangeam...

Acum plâng, când imi dau seama de vină...
Sunt mai pătat decat orice criminal fără milă.
Eu, știam că Tu ești Dumnezeu... Totusi...
Te-am lovit cu ură, răzvrătit te-am ucis...

Dar Tu, nu m-ai urât, nu mai condamnat,
Dar ai murit, plângeam, totuși ai înviat!
M-am ascuns de fața Ta , căci tremuram...
Te omorâsem cu faptele mele... Plangeam...

Tu, m-ai căutat printre mormintele vremii,
Printre mormanele de noroi din cipele serii.
M-ai găsit... Mi-ai întins mâna ta rugătoare
Zâmbindu-mi, ridicându-mă , arătându-mi iertare...

Plângeam mai agale ca ieri, dar mai vesel,
Cum am putut , să te scuip, să te bat? Te-am ucis...
De ce am fost așa de-ntunecat? Te-am lovit...
Cu toate acestea, doar Tu, Isus, m-ai iubit...

Apoi m-ai găsit la răstimpuri de drumuri,
Și mi-ai spus că nu mă condamni...
Apoi plin de bunătate , prin gănduri
Mi-ai spus: ... Du-te! ... Și nu mai păcătui!...

Niciun comentariu: