vineri, 3 iulie 2009

Sunt aici! Nu mă vezi?


Nu te gândii că hoțul sunt chiar Eu,
Nu aduna în suflet ură și ranchiună,
Nu mă pâdii ca pe-un hoț mereu,
Iți spun doar adevarul, nu minciuna.

Nu mă privii așa uitat de lume.
Nu mă gonii din viața ta, pentru nimic.
Nu sunt aici pentru renume.
Sunt pentru tine azi doar un bandit?

Nu-s hoț, chiar de-oi veni ca un bandit.
Nu-s nici un răpitor , nici terorist.
Nu m-acuza, nu eu te-am tot lovit...
Doar înțelege , nu fi trist!

Zâmbește , nu-s nici hoț, nici terorist,
Acorda-mi doar o șansă, privește către cer.
Atunci n-ai să mai vezi în mine alarmist.
Ci din iubire, ai să vezi, că Cerul nu-i mister.

Nu sunt nici dumnezeul tău ciudat.
Nu sunt nici chiar un rege dictator.
Vreau doar sa-ți fiu un prieten minunat,
Un plând păstor, părinte iubitor...

Nu mă privii așa ciudat prin lume...
Am fost , exist , voi fi, doar ca să-ți fie bine.
Gândește doar puțin spre mila mea,
Și ai să înțelgi deplin a mea iubire.

Nu mă uita prin negurile lumii,
Când toți îți spun că sunt un mit frumos.
Nu mă privii ca pe un basm al vremii,
Ci iată-Mă sunt viu, și-s astăzi înca de folos.

Sunt azi prin negurile vremii adormite,
Un rug aprins în imimi de copii.
Și șterg din lacrimi amintiri vrăjite,
Privind în voi, adun noi amintiri.

Nu mă mai ignora prin lanțul vremii,
Nu Mă uita prin raftul tău zdrobit,
Sunt astăzi doar în pragul serii?
Sunt pentru tine doar un mit lovit?

Chiar nu mă vezi? Nu mă observi în lume?
Chiar nu mai înțelegi natura ce mă strigă?
Stai doar o clipă și privește peste nume,
Și ai să vezi, sunt chiar mai mult decat o pildă...

Sunt Dumnezeul tau ,ce azi te chiamă,
Nu ignora chemarea Mea din miezul nopții.
Sunt tot aici , la ușa ta, copile, vino iară,
Deschid-Mi azi , desleagă lanțul porții.

Și am să intru cu alai de mare fercire,
Cu îngeri printre gânduri am să-ți cânt.
Am să-ți croiesc prin vene zori de veșnicie,
Atunci îmi vei fi purtătorul de cuvânt.

Vom aduna prin valurile lumii doar speranță,
Și inima-ți va fi potop de raze de iubire.
Vei admira doar frumusețile în viață,
Vei înțelege că sunt azi, și-n veșnicie...

Niciun comentariu: