luni, 23 februarie 2009

Fiul risipitor



O! Tată! Nu ştii cât de tare-mi pare rău că am plecat...
O! Tată! Nu credeam, dar prin prostie te-am trădat...
Nici nu mai sunt vrednic să-ţi vorbesc.
Nu-s vrednic să-ţi spun Tată...
Căci sufletul mi-e plin de pată.
O ! Stăpânul meu! Sunt doar un om rău, pe cale...
Ai grijă de el , fă-l rob în grădinile Tale...
Am păcatuit împoriva Cerului Şi-npotriva Ta.
Stăpâne? Crezi că mă poţi ierta?...
------------------------------------------------------
Sigur că da, tu eşti fiul Meu.
Eu te-am răscumpărat,
Pe-când umblai în păcat...
Vino, şi-ţi voi da haina cea albă.
Căci erai mort, şi ai înviat,
Erai pierdut, şi ai fost găsit.
Deaceea, eşti fiul meu preaiubit...
-------------------------------------------------
Tată!... Îţi mulţumesc!... Tu m-ai salvat....
Şi din negura vremi m-ai scăpat.
Îţi mulţumesc, că azi sunt fiu al Tau.
Îţi mulţumesc, O! Scump Mântuitor!
--------------------------------------------
Şi au început să se veselească!...

Niciun comentariu: