luni, 9 februarie 2009

M-ai uitat...

Mi-aş fi dorit doar o felie de iubire,
Sau poate pâine... Şi vreo caţva peşti.
Flămând,uitat parcă de-o veşnicie...
Plângeam...şi de la tine n-aveam veşti.

Mi-a fost şi sete ,de-o lacrimă de-a ta,
Dar n-ai venit, şi-n loc Mi-au dat pelin.
Am fost străin şi gol pe calea Mea,
Dar nici n-ai obseravat că tot suspin...

Bolnav am fost şi n-ai venit la Mine,
Sărac, descult, pe lume am trăit.
Dar n-ai dorit să treci să-mi faci un bine,
Ai trecut rar, şi nu Mi-ai dat nimic...

Te-ai lăudat că Mă cunoşti preabine,
Şi sigur nu voi ţine cont că n-ai venit.
Ai tot sperat, ai pus pe altul pentru tine,
Dar tu? De ce în clipa grea, M-ai ocolit?
--------------------------------------------------------
"Adevãrat iti spun cã, oridecâteori n-ai fãcut aceste lucruri unuia dintre aceşti foarte neânsemnaţi fraţi ai Mei, Mie nu Mi le-ai fãcut.“ (Matei 25:45)

Niciun comentariu: