luni, 23 februarie 2009

De ce nu vii?

Încep să înţeleg de ce...
De ce coboară atâtea raze de speranţă,
De ce aleragă heruvimii printre nori,
De ce i-atâta zarva printre flori,
De ce o clipă zborul îmi înalţă.

Acum parcă şi cerul îmi deschide mintea
să-nţeleg de ce...
Cum clipa este iar chemată...
Cum raza este un mister..

De ce?...

De ce e linişte şi pace printre noi...
Cum parca ceaţa se destăinuie în viaţă,
Şi cum speranta neuitată înverzeşte-n voi...

De ce? O intrebare tot clădeşte nemurirea
Şi cerul parcă lasă fericiri,
Mă ţine gandul iar de mână,
Îmi dă speranţă, strâns legat de heruvimi.

Şi tot de ce-ul meu răsare-n veşnicii.
Şi înţeleg de ce atâtea semne printre lacrimi,
De ce doar cerul mai doreşte amintiri...
Iar lumea plânge de plăcere şi de vin...


De ce nu vii?

De ce nu vii acum, când totu-i pregătit de cale lungă
De ce nu vii , atât aş vrea să mai pricep...
De ce.?...De ce să mai aştept?...

Dar şi de ce-ul meu se lasă adormit,
Şi gândul îmi dospeşte că Cerul a venit.
A răsărit în inimi de martiri,
Lăsând în urmă paşi spre veşnicii

De ce nu vii?

Şi parcă dorul se transformă-n lacrimi,
Şi semne despletesc trăiri.
Văzând cum ultima strigare mai aşteaptă.
Încerc să răspândes în lume noi iubiri...

De ce nu vii?

Poate ce eu sunt cel ce n-am ştampila,
Şi cerul mă aşteaptă să fiu gata.
În rostul timpului , lăsat iar fără vină,
Strig şi aştept în lacrimi, veşnicii

De ce nu vii?

3 comentarii:

Anonim spunea...

poeziile lui gabriel purcea sunt superbe..chiar are talent..si fiica sa,purcea maria natalia este colega de clasa cu mine in clasa a 6-a A la scoala "scoala cu cls.I-VIII horea zlatna" orasul zlatna judetul alba nu va mint!!:*:*:*ma numesc bianca

Anonim spunea...

pacat ca verbul a veni, la persoana a doua singular, este "vii", nu "vi"...

Purcea Gabriel spunea...

Merci pentru corectura...:P