sâmbătă, 19 aprilie 2008

Nu Vreau...

Nu vreau sa am mari bogaţii ,
Dar nici sărac nu vreau a fi !
Nu vreau sa fiu un caraghios ,
Dar nici un om prea serios .
Nu vreau sa fiu nemuritor ,
Dar nici acum nu vreau sa mor !
Nu vreau sa fiu azi vindecat ,
Dar nici bolnav sa fiu lasat !
Nu vreau sa fiu celibatar ,
Dar nici soţie nu prea vreau.
Nu vreau sa fiu necizelat ,
Dar nici un om prea cultivat .
Nu vreau sa am ochii căprui ,
Dar nici albaştri sau verzui .
Nu vreau sa plec altundeva ,
Dar nici acasa nu pot sta .
Nu vreau sa fiu un păcătos,
Dar nici un om prea credincios .
Nu vreau sa fiu un mincinos ,
Dar nu pot fi nici pârâcios.
Nu vreau sa fiu un om calic,
Dar nu vreau sa va dau nimic !
Nu vreau! Nu stiu! Nu pot! Nu cred!
Ca am sa vin sau am sa plec.
Ca sunt salvat,sau sunt pierdut ,
Eu încă nu m-am hotarat.
Dar timpul repede-a trecut ,
Si am ramas nehotărăt...

Niciun comentariu: